26.06.2015

7 yıldır otobüs durağında yaşıyor


İstanbul'dan 2008 yılında İzmir'e gelen Doğukan Kaya, Alsancak semtinde, Kültürpark'ın yanındaki Montrö otobüs durağının üzerine yerleşti. İzmir'i çok sevdiğini, sokakta yaşamayı tercih ettiğini belirten, kendisini 'Durak Tarzan'ı olarak adlandıran Kaya, şöyle dedi: "7 yıldır Montrö otobüs durağında kalıyorum. Durak-gece gündüz kabalık olduğundan, kimseyi rahatsız etmemek için üzerinde yatıp, yaşamımı sürdürüyorum. Durağın hemen arkasındaki Kültürpark'a ağaçlardan geçerek, buradaki işçilerinin hortum suyu ile duş ihtiyacımı da giderip, çamaşırlarımı yıkıyorum. Çevredeki insanların yardımı ile yaşıyorum. Durak üzerinde yaşamam dikkat çekiyor. Durakta otobüs beklerken beni fark etmeyenler de oluyor. Sonradan fark eden ise şaşırıyor. Hatta beni gören çocuklar annelerine, 'Anne bak durağın üzerinde adam var' diye gösteriyor. Ancak çocuklarına 'yalan söyleme' diyerek inanmayanlar da oluyor. Benim rahatım burada çok iyi, kimsenin beni rahatsız etmemesi en büyük dileğim.

"Radikal" (Mustafa OĞUZ/İZMİR/DHA)

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...