11.10.2016

ALBÜM KAPAĞINDAKİ YABANCI


Müzik tarihindeki bazı gruplar ve onların efsane albümleri asla unutulmaz. İşte o albümlerden bir tanesi Beatles grubunun 1969 yılında piyasaya sürdükleri onbirinci resmi albümleri Abbey Road. Albüm, Beatles'ın en başarılı albümlerinden birisi oldu. İngiltere'de albüm listelere 1. sıradan girdi ve 11 hafta birinci sırada kaldı. Albümün en dikkat çeken yönlerinden bir tanesi de tarihin en çok bilinen o efsane kapağı oldu. 


Kapakta Beatles üyeleri kadar dikkat çeken bir başka kişi daha var. 1969'da gezmek için karısıyla Londra'ya giden ve yanlışlıkla dünyanın en popüler fotoğrafına giren kişi Paul Cole. Paul Cole, 2008 yılında 96 yaşında hayatını kaybetti. Yıllarca meşhur olduğunu bilmeden yaşayan ve tesadüfen karısına düğünlerde çalınması için verilen plakların birinin üstünde fotoğrafını gören yaşlı adam, 2004 yılında verdiği bir röportajda, o anları anlatırken şunları söyledi. "Önümdeki caddeden defalarca karşıya geçen 'Bir Avuç Serseme' bir anlam veremedim.


Paul Amca, Beatles'in tarzı olmadığını söylemiş ve eklemiş "Beatles'i televizyonda gördüm ve birkaç şarkılarını duymuşluğum var. Yaptıkları müzik bana göre değil, ben klasik müzik dinlemeyi seviyorum."


0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...