20.08.2013

Uyku


Uyuması için birine şarkı söylemek istiyorum, birisinin yanına oturup hareketsizce durmak. Seni sallayarak bir şarkı mırıldanmak istiyorum, tam uykuya dalacağın sırada seninle birlikte olmak. Evdeki tek uyanık kişinin ben olmasını, gecenin soğuk olduğunu tek bilenin. Hem içeriyi, hem de dışarıyı dinlemek istiyorum, senin içini, dünyanın ve ormanların. Saatler, zillerini ağır ağır çalıyorlar, ve sen zamanın aslına inebiliyorsun. Sokakta bir yabancı yürüyor ve yoldan geçen bir köpeği rahatsız ediyor. Ardından sessizlik geliyor. Gözlerimi sana, ellerimi uzatırcasına sunmuştum, karanlığın içinde bir şeyler kıpırdadığında, seni hafifçe tutup sonra da bırakmaları için..

"Rilke"

 
Stars- Sleep Tonight

1 yorum:

Cihan dedi ki...

Çok güzel bir yazı olmuş teşekür ederim.uzmanca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...