11.05.2013

I Don't Know Why I Love You


Hayatın, farklı dairelerde geçmesi güzel. Benim hayatımdaysa, karşıma bir kez fırsat çıktı, o da tam değildi. En önemli parçası eksikti. Adını, zihnime defalarca yazdım. İşte, şu anda bile hiçbir şey yapamıyorum. Tek başınayım.

Çocukken, etrafım insanlarla çevriliyken, kendimi güvende hissederdim. Ancak, soğuk bir öğleden sonrasında, okul çıkışında bir şey oldu.

Kızlar hakkında bir şey bilmiyordum.

Kızlar nereye koşarlardı?

O kız, bana neden öyle bakmıştı?

Bana o şekilde bakmış olmasaydı, topu yakalayana dek koşmayı sürdürecektim. Ya da az önce, topa doğru düzgün vurulmuş olsaydı top, okul bahçesinde kalabilirdi. Ben de kalede olup topu kurtarabilirdim. Böylece, herkes beni kutlardı. Ama öyle olmadı...

"Los amantes del circulo polar"

The Wonder Stuff - Coz I Luv You

House of Love - I Don't Know Why I Love You

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...