3.05.2013

Hayata dair


Cristiano Ronaldo: "Başarılarım için arkadaşım Albert Fantrau'ya teşekkür etmeliyim. Beraber 18 yaş altı şampiyonasında oynadık. Bizi izlemeye gelen Sporting Lisbon menajeri kim daha fazla gol atarsa, takıma onu alacağını söylemişti. Maçı 3-0 kazandık, ben ilk golü attım Albert ise ikinci golü attı. Üçüncü golde ise ben dahil herkesi etkileyen bir olay yaşandı. Albert, kaleciyi geçmişti ve ben de yanında koşuyordum. Albert'in tek yapması gereken; topu boş kaleye göndermekti ama o bana pas attı. Maçtan sonra neden yaptığını sorduğumda ise ''Sen benden daha iyisin'' demişti.''

Gazeteciler Albert Fantrau'ya hikayenin gerçek olup olmadığını sorduğunda Albert Fantrau: ''Evet hikaye gerçek. Ronaldo, o maçtan sonra Sporting altyapısına girdi. Ben ise futbolu bıraktım ve şu an işsizim'' cevabını verdi.

Gazetecilerin ''İşsiz biri olarak bu kadar büyük bir eve, böyle güzel bir arabaya ve ailenin ihtiyaçlarını karşılayacak parayı nereden buldun?'' sorusuna Albert Fantrau'nun verdiği cevap ise her şeyi açıklıyordu; "Bunların hepsi Cristiano Ronaldo'dan.''

James - Laid

Rock Kills Kid - Paralyzed

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...