14.01.2013

Şu dünyada


Bir salyangoz kadar olamadım, der şair
Ayak izlerimi tutmayan topraklarda yürüdüm
Unutmasını bilen kadınları sevdim
Trenle gece yarısı geçilen kentleri
Şimdi bir soru işareti gibi kaldım şu dünyada...

"Ahmet Erhan"

Günün dinleme önerileri:

- Blur "On Your Own"
- Lulu "The Man With The Golden Gun"
- The National "Forever After Days"
- The Kills "The Last Goodbye"
- Little Joy "Unattainable"

Günün filmi:


"Me and You and Everyone We Know" Yön: Miranda July (2005)

Miranda July'in yazdığı, yönettiği ve başrolünü oynadığı minimal sinemanın zirve noktalarından bir tanesi Me and You and Everyone We Know. Akıp giden bir hayat, pastel renkler, çocukluğun masum düşleri, sıcacık duygular ve adına aşk denen garip ruh hali. Şayet keyifsiz bir gün geçiriyorsanız bu su gibi akıp giden filmi izleyin ve ruhunuzu içinizde esen o tatlı akıntıya bırakmanın mutluluğunu hissedin.

Şairin dediği gibi "İnsan en çok sabahları arar sevdiği kadını diyor birisi, katılıyorum o sabahlara..."

Hepinize mutlu pazartesiler..

Beach House - Lazuli

Chairlift - Amanaemonesia

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...