21.01.2013

Poşet Süt


Süt deyince hep müstehcen şeyler geliyor aklıma
Şiirde tam pansiyon kalıyorum Füsun
Tonton kediler var bu mahallede hepsi de yazılıyor bana
Ben sütleri hiç dökmüyorum Füsun
Kediler aleminde raconsuz bir davranıştır zira...

"Didem Madak"

Günün dinleme önerileri:

- Twin Shadow "Five Seconds"
- Eugene McGuinness "Lion"
- Morrissey "I Have Forgiven Jesus"
- 21.Peron "Anlatamıyorum"
- Erkin Koray "Karlı Dağlar"

Günün filmi:



"Dandelion" Yön: Mark Milgard (2004)

İlk izlediğimde çok etkilendiğim filmlerden biri olmuştu Dandelion. Hayatın anlamı, aşk denilen garip duygu, içsel yolculuklar, aile içi iletişimsizlik ve müthiş görselliği ile resim gibi akıp giden bir film. Ayrıca içinde, Cat Power, Doves, Sparklehorse gibi güzel isimleri barındıran filmin soundtrack'ine ayrı bir dikkat lütfen...

Şairin dediği gibi; "Sigortalı bir işe girmeden aşık olunmuyor."

Hepinize Mutlu Pazartesiler...

Cat Power - Metal Heart

Broadcast - Black Cat

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...