21.12.2012

Yarın çok güzel olacak mı?


"Yılbaşı, bir hindiye ne ifade ederse, sen de benim için aynı şeyi ifade ediyorsun." dedim. Rıhtıma doğru yürüdüm; bir gemiye dönüşebilsem açılacaktım. Yolcu alır mıydım: Hayır! Kalbimin filikaları delikti.

-"Hani çok sevmiştin beni? !" dedi arkamdan.

- Ben de herkes kadar salağım! Hiç değilse bunu anlayabilirsin! Diye yanıtladım onu. Bir gün korku filmi çekebilirsem, başrolde seni oynatacağım!

-"Bitti mi yani? !" diye sordu.

-"Hiçbir şeyi tamamlayamadım, bitti diyemem. Belki, yarım kaldı demek daha doğru. Çünkü çarpıktı. Çünkü aleladeydi. Çünkü lüzumsuzdu."

-"Ölmemi ister miydin? !"

-"Fiillerin yakasını bırak! Senin fiillerle işin olamaz. Sen yalnızca bir öznesin."

-"Çok kabasın."

-"Yontamadın. İyi bir heykeltıraş arıyorum artık!"

"K. İskender"

MFÖ - I Fall In Love

MFÖ - Ele Güne Karşı

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...