17.12.2012

Ya benim şaşkınlığım


Sokağın orta yerinde durdum
Bir adam tarçınlı şeker yiyordu
Bir uçurum almış başını gidiyordu
Bir bulut süklüm püklüm meydanda
Bir kadının gözleri büyüktü
Herkesin göğsünde kendi kalbi vuruyordu.
Ya benim şaşkınlığım
Her şey benim olsa ne olur
Her şey benim olsa ne olur...

T.U.

Günün dinleme önerileri:

- Flewood Mac "Big Love"
- The Seed "Pushin'Too Hard"
- Ian Brown "Be There"
- Barış Manço "Rezil Dede"
- Gülden Karaböcek "Otel Odaları"

Günün filmi:


"Once" Yön: John Carney (2006)

Otuzlarında bir sokak müzisyeni olan ‘Adam’, bir gün müziğiyle ilgilenen çiçek satıcısı ‘Kız’ ile tanışır. Kız da müzisyendir ve Adam’ı şarkılarını kaydedip Dublin’den Londra’ya taşınması için ikna etmeye çalışır. Birlikte şarkı söylemeye başlayan ikili, romantik olarak da yakınlaşır.

Şikayet edecek değilim az yaşadığımdan. Hepinize mutlu pazartesiler...

The Seed - Pushin'Too Hard

Barış Manço - Rezil Dede

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...