20.11.2012

Yaşam Kaynağı

 
Tek bir çürük elma bir kasa sağlam elmayı bozabiliyorken, bir sağlam elma bir kasa çürük elmayı neden sağlam yapamıyor diye düşünüyordum. Ayrıca çiçek hastası bir adam bir grup sağlıklı insanın yanına vardığında sadece varlığı ile birçok sağlam insanı hasta ederken neden hastalarla dolu bir hastaneye giren sağlam bir adamın, sadece varlığıyla hastaları iyi yapamadığını da merak ederdim. Ama bir gün merak etmeyi bırakıp sözde sağlam olan elmayı inceledim ve onun sağlam olamdığını gördüm. 

Manav tabi ki benimle aynı fikirde değildi. O, elmada hiçbir kusur görmüyordu. Ona elmaya değil sapına bakmasını söyledim. Orada en hayati en kritik öneme sahip noktada ölümcül bir yara olduğunu görecekti. Elmanın ona hayat veren bağdan koparılıp alınmış olduğunu, yaşam kaynağından umutsuz bir şekilde ayrı düştüğünü görecekti. Bunu keşfettiğimde hayatın en fazla doğruluk içeren gerçeklerinden birini öğrenmiş oldum. "Hiçbir şey, ister meyve ister sebze ya da insan olsun yaşam kaynağından ayrıldığında sağlam olamaz."


Memory Tapes - Neighborhood Watch

Zola Jesus - Vessel

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...