21.10.2012

Ugly Sunday



Hissediyorum kanının donduğunu
Yağmurlu bir pazar sabahında
Sürüklediğim milyonlarca mili
Sayıyorum, bugün buradan
Cehenneme kadar

Pencerelerden bakıyor insanlar
Tanımıyorum oradaki şefkati
Bildiğim yalnızca edilen dualar
Denizde batan gemilerin ardından
Ama ikimiz için değil hiçbiri

Kuvvetli bir yağmur keyfini kaçırabilir ancak
Yine de keşke bir nedenim olabilse, kalacak

Sarhoşum, yarı kör
Fırtınalı bir pazar sabahında
Rüzğar çıkıyor, ama bulutlar dağılmıyor
Dağılmıyor benim gibi parça parça
Eğer dünya artık dönmeyecekse
Nasıl oluyor da yağıyor bunca yağmur
Islatırken beni senden
Milyonlarca mil uzakta

Eğer şimdi o kadar yalnızsam
Nasıl oluyor da giderek zorlaşıyor
Şimdi elveda demek
Şimdi elveda

Mark Lanegan - Ugly Sunday

Isobel Campbell and Mark Lanegan - Come Undone

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...