14.08.2012

Metal Heart


Gökyüzü olmadan yıldızı kaybediyorsun
Nedenlerini kaybediyorsun
Sahtekarlık yaptığından işini kaybediyorsun
Ve ben dalga geçmiyorum

Yapmazsan da, yaparsan da kahroluyorsun
Dürüst ol, aksi taktirde kendini
hüzünlü bir hayvanat bahçesinde bulursun
Kanıtlamaya çalıştığın şeyi gizleme
Gizlersen eğer değmezsin hiçbir şeye

Şanslarını diz bir ipe
Ve onları ışığa tut
Koyu mavi bir duman çıkacak ortaya
Ve sen değişeceksin
Her şey tuzla buz olacak
Ve Bulacaksın kendini 
hüzünlü bir hayvanat bahçesinde

Bir keresinde kaybolmuştum
Bulunduğumda ise kör olmuştum
Ve şimdi seni görebiliyorum ama
Ve görüyorum ki bencillik ediyorsun
bütün bu kötü düşlere inanmakla

Metal yürek, sen gizlenmezsin
Metal yürek, sen hiçbir şeye değmezsin

Metal yürek,  sen gizlenmezsin
Metal yürek, sen hiçbir şeye değmezsin.

Cat Power - Metal Heart

Cat Power - Maybe Not

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...