4.07.2012

Yersiz Yurtsuz


Birinin bakışının dosdoğru beni hedef alması, dahası bu bakışa karşılık vermek benim için olabilecek en zor şeydi. On yaşlarımda bu sorunumu babama açtığımda "sen de gözlerine bakma o zaman, burunlarına bak" diyerek yıllarca kullandığım gizli tekniğin fikir babası oluverdi. Ellili yılların sonlarında lisansüstü öğrenimim sırasında üniversitede ders vermeye başladığımda, gözlüklerimi çıkartıp sınıfı seçilmesi imkansız bulanık bir görüntüye dönüştürmeden lafa girmezdim. Bugün dahi, kendimi televizyonda izlemek, hatta hakkımda yazılmış bir yazıyı okumak bana işkence gibi geliyor.

"Edward Said"

Hiç durmadan düşünüyordum, durmayı göze alamıyordum. Çocuksuluğumu belki de buna borçluyum. Biraz bayat ve kenarından yenmiş gibiydi çocuksuluğum, ama ona sahip olmaktan hoşnuttum.

"Samuel Beckett"

Robert Wyatt - Shipbuilding

Jens Lekman - The End of the World Is Bigger Than Love

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...