6.06.2012

Saklambaç


Saklambaç oynadığım gün başladı herşey. Bir zamanlar ben de çocuktum diyebilseydim eğer, çocukken başladığını söylerdim. Öyle saklambaçlı dolanbaçlı yollara girmezdim. Bu yüzden benimki, bir çocuk bedenine hapsolmuş ruhumu saklamaya çalıştığım bir gün başladı; günlerin duvara atılan çiziklerden ibaret olmadığı bir gün başladı. Şimdilerdeyse, zamanın birbirine paralel ve bunlarla kesişen çizgilerden başka bir şey olmadığını görüyorum. Her geçen gün, duvara atılan başka bir çizik yalnızca. Zamanın düz bir çizgi olmadığını burada öğrendim...

Bu tutsaklık ne zaman başlamıştı acaba? Zamanın düz bir çizgi olmadığını öğrenince insan, zaman algısı şaşıyor. Neyin ne zaman başladığını bilemiyor. Çocukluktan başlayası geliyor anlatmaya bu yüzden. Ama ben hiç çocuk olmadım ki. O yüzden saklambaç oynadığım bir gün başladı her şey...


"Engin Sune"

Ms. John Soda - Hiding/Fading

James - Getting Away With It (All Messed Up)

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...