29.05.2012

Yarım Yamalak

Her zaman oturduğum kitapçının arka bahçesinde çayımı yudumluyordum. Ilık ve yumaşak bir ses duydum. "Oturabilirmiyim" Gözlerimi çevirdim bir Jean Seberg asilliği ile karşımda duruyordu. Tanımıyordum. Gözleri ve hırkası aynı renkti. Yeşil. Karşıma oturdu. Gözlerine baktım, o da benim gözlerime. Gözlerinde yaşanmış bir hüznün bıçak keskinliği vardı. "Senin hikayen nedir, neden bu kadar üzgün bakıyorsun " diye sordu. Boşver dedim. "Senkronize bir yalnızlığın gözlere yansıması" diyerek gözlerimi kaçırdım. Artık gözlerim gökyüzüyle ufkun seviştiği o noktadaydı.

"Boşver aşık olmak kadar bu aşkı sürdürülebilir kılmakta çok zordur" dedi. Tekrar gözlerimi ona doğru çevirerek "Bir rüya gördüm hepsi o kadar" dedim. Ne farkeder aslında hepimiz aynı dişlinin dönüp duran çarklarıyız. Herşey yarım yamalak bütün kıtalarda, Afrika dahil. Sonra kalktı vedalaşıp gitti. Onu bir daha görmedim.

Tindersticks - Dying Slowly

DJ Shadow - Six Days

Feist - I Feel It All

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...