7.05.2012

Bazen öyle sanıyor ki insan

Bazen öyle sanıyor ki insan, eskisi gibi olabilir herşey
Olmaz halbuki.. Olmaz..
Tüketip de geçtiğimiz onca şey eskisi gibi olamaz.
Ben sadece denemek istedim
Farkındayım olmayacağının...
-Ben hala gözlerini bıraktığım yerde arıyorum...

"Tarık Tufan"


 Günün dinleme önerileri

- Two Gallants "Steady Rollin"
- 17 Hippies "Ifni Ifni"
- 3 Hürel "Pembelikler"
- Midlake "Head Home"
- Lloyd Cole "Famous Blue Raincoat"

Günün Filmi


Ryan Fleck "Half Nelson"

Ve ben bu pazartesi kendimi sazlıklardan havalanan bir angut (angıt) kuşu gibi hissediyorum. Ayrıca angut kuşları, yer yüzündeki kuş türleri arasında tek eşli olan nadir türlerden birisidir. Eşi ölen angut kuşlarının, başka bir eş ile bağlantı kurmayıp ölen eşinin arkasından yas tuttuğu bilinir.

Hepinize Mutlu Pazartesiler...

Moonface – Teary Eyes and Bloody Lips

Expensive Looks – Nothing More

Teen Daze - The Future

1 yorum:

yoldy35 dedi ki...

Yazılarınızı gityat.com ‘ da paylaşabilir, kendi kanalınızı oluşturabilirsiniz. Sizleri de aramızda görmekten mutluluk duyarız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...