3.11.2013

Eğri eğri doğru doğru


Barış Manço'nun en sevdiğim şarkılarından biri olan "Eğri Eğri Doğru Doğru" 1981 yılında yayınlanan Hal Hal 45'liğinin B yüzünde yer almıştı. Bu 45'likte Barış Manço'ya Kurtalan Ekspres eşlik etmişti. Buyrun şarkının sözlerine;

Bana yolun seç diyorlar
Bozuk yolu seçermiyim
Eğri eğri doğru doğru
Ben yolumdan geçermiyim

Kimi batı kimi doğu
Kuzey güney hepsi doğru
Kim seçer ki bozuk yolu
Eğri eğri doğru doğru
Benim yolum bana doğru
Hiç yolumdan dönermiyim

Eğri eğri doğru doğru
Eğri büğrü ama yine de doğru

Bana yarin seç diyorlar
Vefasız yar seçermiyim
Seçemezsen geç diyorlar
Geç desen de geçer miyim

Kimi tatlı buğday tenli
Kimi mahmur dudu dilli
Kimi esmer nokta benli
Ben bulmuşum nazlı yari
Geç desen de geçermiyim

Sevdiğini al diyorlar
Alsam bile yar yeter mi?
Var yoluna git diyorlar
Bir yol ile iş biter mi?

Bir karışta toprak gerek
Üstüne de kuru malı
Yar içinde oturmalı
Barış demek toprak demek
Ben kendimi verirmiyim...

Barış Manço - Eğri Eğri Doğru Doğru

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...