3.09.2014

Ben Kemal Geliyorum!


Hınç 1976 yapımı Natuk Baytan'ın yönettiği vurdulu-kırdılı bir Cüneyt Arkın filmi. Komiser Kemal (Cüneyt Arkın) tuttuğunu koparan bir polistir. Birgün istemeden kız kardeşinin ölümüne sebep olur ve hapise girer. Girdiği koğus'ta ise daha önce yakaladıgı mafya babası ve adamları vardır. Kemal'le alay ederler. Mafya babası Kemal'e kendisini yakalayıp mahkum ettirdiği için intikam almak için gün sayar. Kemal hapisten çıkar. Hayır sever görünen biri Kemal'i hurdalıkta, hurda bir arabanın için de uyurken bulur. Ve iş gösterir. Aslında o kişi Mafya'ya calışmaktadır. Kemal farkında olmadan Mafya'nın eline düşmüştür. Mafya babası ise da hapisten cıkmıştır. Bunların hepsi daha önce planlanmıştır. Kemal orada alın teriyle çalışan bir işçiyle tanışır ve dost olurlar. Mafya bundan iyice rahatsız olur. Arkadaşını kaza süsü vererek arabayla ezerek öldürürler. Daha sonra ailesini de. Kemal'de ağır yaralıdır ve çabuk iyileşir. Artık intikam zamanı gelmiştir.

Ve Cüneyt abimiz intikam alacağı kişilere geleceğini bildiren o kült cümleyi kurar. "Ben Kemal Geliyorum." Film boyunca intikam almaya gittiği adamlardan türlü şekillerde intikamını alır. Örneğin elemanlardan birini minibüsün önüne baş aşağı bağlayıp duvara tam gaz toslar. Filmin sonunda yıllardır uzak olduğu, görmediği annesine telefon açar ve müjdeyi verir. "Ben Kemal Geliyorum". Filmde orada biter. Bu filmden yıllar sonra çekilen Rambo 2'de halk kahramanı Rambo esir düştüğü yerde mikrofona sarılıp Murdock'a "I'm coming to get you" der ve gider intikamını alır.


Füsun Önal - Ah Nerede

Cici Kızlar - Bak Şu Çocuğa Bana Göz Ediyor Anne

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...