29.11.2011

Bana Yalan Söylediler


Çok şey yitiriyormuşum gibi geldi bana. Kendi kendime sordum: Üzgün değil miydim, yaşamın çatırdadığını duymamış mıydım? Evet, öyle olmuştu; ama kalkıp sokaklarda koşturduğum, odanın bir köşeşinde kıpırtısız durduğum her dakika, gecenin serinliği, toprağın sağlamlığı soluklanmamı, sevince dayanmamı sağlıyordu. Bununla birlikte hiçbir zaman yaşama sus, ölüme defol dememiş kimselerle de karşılaştım. Hemen hep kadınlar, güzel yaratıklar. Erkekler, yılgı sarıyor, gece delip geçiyor onları, tasarılarının boşa çıktığını, çabalarının toz olup gittiğini görüyorlar, dünya benimdir diyen o önemli kimseler afallıyor, ne varsa çöküyor.
Sevgili anneannem bugün bu dünyadan ayrılmış olsanda, gittiğin yerde mutlu olacağını biliyorum. Yukarıdan bizlere bakmaya devam et lütfen ve daima gülümse...


Semiramis Pekkan - Bana Yalan Söylediler

Blouse - Into Black

A Smile And A Ribbon - Bobby Pin

Soda Shop - Farewell

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...